Tillbaka

2010-01-25 14:53:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är väl någorlunda tillbaka. Ringde vill Vc idag men dem kunde inte ta emot mig för min läkare inte kunde boka tider. Hur sjukt är inte det ? Som dem flesta vet så forskar min ordinarie läkare väldigt mycket och finns inte mycket till hands, därför har jag fått en läkare på vc som jag ska söka mig till när jag inte mår bra.
Men vart ska jag vända mig nu ? Jag har snart inga tårar kvar, mitt huvud bultar och mina ögon är svullna.
Har snart inga mer krafter att hämta. Det ända som håller min gnista upp är mina små hundar.
Får se hur det går imorgon när jag ska få den där ekg dosan, ska försöka få nån kontakt med min läkare då.

Hundarna mår iaf toppen. Max vaccinerades imorse och var så duktig han låg och myste på det där bordet och kände inte alls när han blev stucken. Pepsi fick en långis med mig när Max kom hem från vetten. Och nu snart ska vi hitta på något kul.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback