Någon som börjar visa sitt rätta jag!

2010-01-05 14:46:34 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår och idag har vi verkligen fått se en riktig kelpie! Han har nog damp haha..
Idag blir ja gråhårig, han häller ut vattenskålen 3 ggr när jag torkat upp så välter han hinken.
Sen ska jag gå ut med dem för dem busar för mycket inne ja då sätter han sig och skiter på tidningen.
Tar bort tidningen och får världens papercut som gör as ont, det vill inte sluta blöda heller tack vara waranet.

Mina fina polska tofflor finns inte kvar längrem, och pepsi vet inte vart han ska fly längre då den lille kommer upp i soffan själv numera :)

Men det är kul, sånt man kommer ha skit kul åt om några dar ! Jag får skylla mig själv som lämnar mina tofflor framme.. Men vattenproblemet vet ja inte hur ja ska lösa riktigt, vill ju inte ta bort vattnet för dem .
Någon som har tips `?

Nu ska jag aktivera den lille lite mer. Pepsi ligger helt utslagen.



Man kan ju inte bli arg på dem när dem är såå söta ihop :)

Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Ja du damp valpar kan:) de behöver hjärngympa el tex

tom toarulle med godis i att slakta,en skål insmetad med leverpastej att slicka ur och tuggben..

låt fantasin flöda:)

Kram

2010-01-05 16:34:12



ta bort skålen för ha! han lär sig inom tid att han inte ska välta ut den. sen kommer han nog växa ifrån det, Nemo doppade sina tassar i skålen när han va liten och gramse välte den me. men ja tog bort hans skål några gånger bara och sen slutade han me de.



Har dom gemensam vatten skål?

här hemma har dom varsin vatten och mat skål på olika stället. sen får ingen av dom va bland den andres skålar och äta/dricka. funkar bra! dom lär sig då att detta e mitt och det e den andres. vi har de så för att nemo alltid har tillgång till torrfoder, har alltid kulor i skålen men inte schäfer för han kan inte hantera det. så han får istället då och då.

2010-01-07 14:27:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback