Max snabblärd

2010-01-27 10:18:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


På sistonde så har jag märkt att Max börjar lära sig saker rätt snabbt. Som många vet så är Pepsi väldigt lydig och förstår när man ber honom tex gå ner, stanna, hoppa upp osv. Max är ju inte rumsren än, men jag tror han har blivit det mer eller mindre nu. Vi har en tidning som han alltid kissar på men nu räcker det med en blick på honom så springer han mot balkongdörren. Samma sak när dem ska äta så utan att jag behövt säga något sätter han sig ner och tittar på mig tills jag säger varsegod. Är riktigt stolt över min bruna kille!
Pepsi är inte så mycket för att ta ögonkontakt men han lyder ändå. Men Max gillar verkligen att söka kontakt och gör det ofta. Så det gäller att ha med mig mycket godis så det inte tar slut under promenaderna.



Förresten fan vad det snöar idag, jag som ska till Linköping snart och se om vi kan byta in våran bil, mot en kombi!


Och en sak till, någon som vet varför texten blir mindre i vissa inlägg ? Jag blir inte klok på det vill inte ha minitext så fort jag lägger upp en bild..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback