Lång dag

2010-01-14 22:03:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gick jag upp vid 09 och tog en dusch sen kom min kusin och hämtade mig och vi åkte till min andra kusin som nyligen fått barn. Så söt och liten var hon jag vågade knappt hålla i henne.

Efter det åkte vi vidare till sing thai och åt lunch as gott. När jag kom hem tog jag hundarna och åkte ut till skärblacka och träffade en fd jobbarkompis med hennes två hundar Tolla och Busan länk finns på sidan av bloggen. Vi gick en skogspromenad det var trevligt, och kul att hundarna gick så bra ihop :)

Nu på kvällen såg jag på en riktig bra film grät mig igenom nästan hela filmen. Det är en sån film man tänker på i flera dar efteråt.



Förresten så fick jag mitt 9de flimmer nu .. Hoppas att det är slutet på dem nu, kanske därför dem kommer så tätt..


Kommentarer





Den filmen har jag me sett. Fan va bra den är! Grät me som fan i den. riktigt bra. är verkligen en film man måste se och som man verkligen inte kommer att glömma!

2010-01-17 21:41:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback