Helt förstörd

2010-01-28 12:35:05 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick ut en kvart tidigare för jag visste att bilen skulle vara full av snö. HELA bilen var under snö.
Tur var det en snäll tjej som skottade ut sin bil samtidigt och lånade ut en liten spade till mig.
En halvtimme tog det att komma ut, sen iväg till gymmet. Fastnade på parkeringen och fick hjälp därifrån sen.
Kom till en korsning och fastnade i en backe, en jä-la kärring fattade inte att min bil gled bakåt och hon fortsatte komma närmare och närmare tills jag gick ut o skrek på henne. När alla bilar hade åkt om så fick jag backa och ta sats. Sen kom en till stackare bakom mig och satte sig fast..

Nu är jag hemma och mår jätte illa, tror jag måste kräkas snart.

Hörs senare

Kommentarer
livsstilar.se http://livsstilar.se

blogg-tävlingar du kan vinna :

5 500kr presentkort hos kicks.se

Ipod nano 5g 8gb silver

1000 kr presentkort hos nelly.se

----------------------------

öppnings erbjudande

skriv om oss på din blogg och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för

2010-01-29 08:58:23
livsstilar.se http://livsstilar.se

blogg-tävlingar du kan vinna :

5 500kr presentkort hos kicks.se

Ipod nano 5g 8gb silver

1000 kr presentkort hos nelly.se

----------------------------

öppnings erbjudande

skriv om oss på din blogg och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för

2010-01-29 09:07:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback