För mycket waran

2010-01-12 09:04:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade kl 06 av att att jag hade mardrömmar samtidigt som Max pep. Gick upp tog ut Max ur hagen och släppte ut honom. När jag stod o titta ut på honom genom fönstret kände jag att jag var jättesnorig torkade bort med handen och blev äcklad för det kom massa blött.. Ropade in Max och gick till toan för att tvätta av mig, när jag tände lampan var jag helt blodig. Jag hade fått näsblod för första gången i mitt liv. Har inte äns haft det som barn eller om man ramlat eller blivit slagen. Väntade till kl 08 o ringde ak som tyckte jag skulle komma in idag och ta ett extra prov, så dem kan ordinera en ny dos.

Usch har varit helt nojjig, det är säkert normalt med näsblod men bara för jag aldrig haft det känns det konstigt.
Nu ska jag göra ordning mig och åka till badhuset och simma och basta!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback