Borta bra men hemma bäst!

2010-12-05 15:48:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Skönt o vara hemma igen, även om jag saknar dem i Polen redan.
Har fått lite migrän efter luftbytet osv.. Men nu är jag lycklig, jag har mina vovvar hemma och jag tror jag snart kommer gosa ihjäl dem. ÅÅ vad jag har saknat dem. Vi har kört igenom lydnads ettan och så har vi tränat på våra nya dansnummer :) Tränat lite kontakt och bara lekt en massa i snön.

Både Max och Pepsi har haft det superbra när jag varit borta. Max har varit hos Britt hans uppfödare och lekt med brorsan Zeb. Dem kom jättebra överens och gjorde allt tillsammans.
Här är lite bilder från Britt.


Max o Zeb äter mat


Självklart ska bortskämda Max ligga i soffan ;)


Puss bröderna :)


Pepsi har spenderat sina dagar hos M´s mormor och blivit bortskämd han med.
Han har fått precis som han vill och stackars M´s mormor har tillomed fått bära honom när hon lagade mat för att han ville det.

Kommentarer

Tack så mycket! Jag tycker också dom är fina, däremot verkar Cilla gå emot oss... jag köpte dom på "Hårboll och jycken", det är en katt/hundtillbehörs butik här i Sölvesborg. Just dessa kostade dessutom 45:- styck!

2010-12-07 14:00:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback