2 dansvideor

2010-12-17 17:44:48 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu funkar det igen :) Innan ni ser klippen så vill jag bara säga några saker. Jag vet att golven inte är ultimata för dem är jättehala. Hundarna är ganska pigga på att göra saker eftersom min mamma inte aktiverar dem med hjärnan utan bara går långa promenader med dem vilket inte hjälper på mina vildisar:) (I helgen ska dem få en rejäl dos av hjärnakriviteter) Pepsi ska göra slalom, 2 snurr och sen ligg o pang.Efter det ska vi köra slalom på sidan o sen backa bakåt o framåt sen har vi inte kommit längre utan jag improviserade lite. Max ska köra slalom, 2 snurr ligg och pang. Slalom på sidan och sen snurra mamma (han snurrar mig medans han står på 2 tassar) Efter det blev det improvisation.

Kommentarer

Vad duktiga de är :) Jobbigt att hamax gå slalom mellan benen va?



Snygga tofflor förresten! Syns att du har varit i Polen nyligen!

2010-12-18 09:47:25
Britt Ekberg

Vad duktiga ni är, både du och hundarna! Det är så roligt att se vilken fin kontakt du och Max har (pepsi också).

2010-12-18 10:41:41

så himla söta dom är då!!! O va du har lart dom att dansa fint då! Syns ju att den stora är lite yngre för energin lyser igenom... lite lagom sprallig ;)



syns på "jobbet"

2010-12-18 23:01:13

Vad duktiga dom är=)

Kram

2010-12-25 17:42:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback