Han är hemma

2010-08-26 15:33:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag min lille bebis hemma! Känns skönt. Max blev överlycklig.
Det var en hungrig Peppa som kom hem. Han får ju inte äta så mycket än men han åt upp det han skulle direkt. Och pastan som han brukar tycka är äcklig åt han som det var det bästa han visste.

Vi ska på återbesök nästa torsdag.

När pepsi varit borta passade jag på träna lite extra med Max. Nu funkar hundmöten jättebra och folk vill tillomed hälsa och stanna o prata. Men jag tror det blir lika jobbigt när ja ska gå med båda, eftersom jag tror Max känner av Pepsis energi och vill skydda honom. Vi får se, skönt o ha alla hemma nu iaf och Pepsi fick träna som vanligt så fort hans diarré är över.

Kommentarer

Gud vad skönt att lilla Peppa är hemma igen.. förstår att Max blev glad, han har väl saknat sin lilla storebror :)

2010-08-28 01:29:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback