Apportering

2010-08-16 13:54:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har tränat lite apportering med hundarna i några dagar i reklampauser o sånt. Men idag verkade polätten trilla ner för dem båda. Max hämtar fint och släpper i handen. Medans Pepsi har börjat att greppa leksaken. Han är inte alls föremålsintresserad och har väldigt svårt för det. Men precis när ja var påväg att ge upp, öppnade han munnen och då belönade jag massor.

Nu har ju jag fel kommando har sagt hämta och tacktack.. Kan man bara byta mot apport eller ska man göra på något speciellt sätt ?

Senare idag ska vi prova utomhus. Tror det blir mycket svårare då. Om det går bra så ska jag iväg o köpa mig 2st trä apporter o träna vidare med.


Kommentarer
Monica http://http:/

Kanon att det går bra:) Men nu vill jag snart läsa kritikrn från utställningen .....Är riktigt nyfiken.

Förresten vänta till utställningen med apportbockköp brukar kunna ha till skapliga priser där.

Hörs / Monica på jobbet:(

2010-08-16 18:18:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback