Snö :(

2010-04-22 14:58:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ÅÅ vilket härligt väder att vakna upp till.. eller inte.. Till helgen måste det vara fint iaf då ska vi till sthlm.
Imorse var jag iväg och klippte luggen och sen shoppade jag lite i smyg..Köpte en hårfärg också då jag börjar få värsta utväxten.

På lördag är det fest. Länge sen jag festade ordentligt nu men det kan jag fortvarande inte göra.. Lite dans och ingen alkohol för min del :(.. Men kul ska det bli att få klä upp sig lite och träffa gamla kompisar !

Just nu känner jag ett sånt sug efter thaimat att dör heheh.. Istället tar jag med hundarna och tränar lite, måste ju klicka in Pepsi tills på tisdag, har inte orkat ta tag i det eftersom han är rädd för den och jag vill gärna ha en med mindre ljud innan jag börjar. Nä nu ska vi iaf utåt i det HÄRLIGA vädret haha..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback