Passa på

2010-04-19 14:43:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


RIngde till mamma nyss o fråga om hon gjorde nån mat och det gjorde hon så ja ska dit snart o snylta lite :)
Husse jobbar kväll o det är så trist o va själv. Ska dra ut mamma på en långpromenad med, det behöver hon.

Update på förra inlägget
Har fått en massa tips nu och har provat det och det har fungerat :)
Jag ska nog ge godis mer sällan och vänta med att P har utförst ett helt moment. Sen har jag kört med dragkamp och fått honom mer taggad genom det. Samt tagit upp leksakerna och inte låta dem ligga framme hela tiden.

Tränade lite med Max oxå när han ser Pepsi träna så blir han jätte ivrig och sen när det är hans tur är han jätteduktig. Tränar bara korta stunder med honom och slutar när vi är på topp ;). Valpkursen börjar nu på onsdag så jag får nog en hel del bra tips därifrån !

Nä nu ska jag välja bil och åka till mamma.. tar den det är mest soppa i hahah


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback