Kvalitets tid med Max

2010-04-02 19:20:36 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Husse har åkt iväg till sin pappa och ska vara där en sväng. Han tog med sig Peppa så jag får lite ensamtid med Max. Det behöver vi, jag är inte så rörlig så vi kan inte träna en massa lydnad men något ska vi hitta på iaf.
Övervägde och tog en smärtstillande förut och nu mår ja faktiskt bättre. Jag är inte yr i huvudet men känner lite vågor av illamående ibland. Tog iof bara en halv och det kanske är bra.
Igår ringde djurmagazinet och sa att våran "flaska" hade kommit in som jag beställt. En flaska med ett snöre i med nån gummigrej på som man aktiverar hundar med. Fick tipset utav Monica med tollartjejerna. Det ska bli kul o testa nu när ja inte kan motionera dem så mycket.

Jag börjar ju jobba den 26 april och det ska med bli kul. Max protesterar redan genom att ha gjort konfetti utav mitt nya shiftschema. Det sköna är att man jobbar några dagar och är ledig ganska många :) Så hundarna behöver aldrig vara ensamna mer än 1 timme. Eftersom mamma jobbar nätter och M o ja går om varandra. Skönt med lite extra pengar.


Kommentarer

Den där flaskan måste jag få se! och grattis igen till jobbet :)

2010-04-02 23:39:06
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Ha ha jag såg din flaska när jag hämtade mina koppel:) Bara hunden har lite envishet och påhittighet är flaskan jättebra sysselsättning.

Blir en liten omställning att börga jobba stort lycka till..

Snart åker jag till utställningen i stockholm så håll tummarna för oss idag..

Hörs

2010-04-03 05:49:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback