Kurs ikväll!

2010-04-13 15:30:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja ikväll är det dags för hundkurs igen! Ska bli kul. Inte långt kvar till Max kurs börjar heller. Ska snart iväg till mamma och hämta kokt lever. Brukar vara favoritgodiset på kurser. Har dammsugit hemma med, fy så dammigt det var.. Har ju lovat min läkare att inte tokstäda som jag gjorde efter första operationen, utan ja måste ju fortvarande ta det lungt.
Igår hjälpte jag till Ida med lite flyttgrejer så bar ja lite tunga kassar. Fick sen på kvällen ganska ont i ljumsken, så jag är nog inte så bra som jag tror jag är. Hade tänkt o börja träna nästa vecka, men det får jag nog vänta med. Kanske kan börja med o simma. Men inte så snyggt när jag har ett sår och blåmärke, folk kommer tro ja blir misshandlad :(..

Nu ska jag packa lite inför kvällen.
Leksak, en filt att sitta på till P för han frös sist när solen gick ner och så godis..

Kommentarer

När man SKA vara lugn, vill man göra allt och lite till... Cilla ska med på kurs ikväll, premiären! det ska bli superkul!

2010-04-13 15:50:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback