Klantiga jag

2010-04-17 11:12:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igårkväll krockade jag med bilen. Tur var att bara däcket och kanske fälgen skadades och så framvagnsinställningen. Men så typsikt mig alltså. Jag körde hur försiktigt som helst ovh jag tänkte på det oxå. Tittade åt höger på ett tåg som kom (där det aldrig går tåg) och pang sa det. Ja hade kört in i en hög trottoarkant. Tur att vi har en framvagnsinställnings tid bokad nu på onsdag för vi har klagat på att bilen drar åt ett håll så dem skulle göra det på garantin. Men det blir o köpa ett nytt däck på skroten och vi hoppas på att fälgen har klarat sig.

Igår förmiddag så var jag och mamma på grizzly och hon köpte 2 nya halsband till Max ett i läder med styp och ett helstryp för träning. Jag stod i kassan och skulle betala så kom hon fram o så gå bort jag betalar :) TACK ! Det är ju till hennes barnbarn hahah

Kommentarer

köpte du det där fina halvstrypet med nitar? Det fanns ju ett som var skitsnyggt men alldeles för stort för Besten som jag blev lite småkär i...



Tråkigt med bilen, jag hoppas oxå att fägjen har klarat sig... förresten har du fått ett svar på din kommentar där jag annonserade ut vinnaren i Pung-gissnings-tävlingen hehe Hoffe som svarat dig...

2010-04-17 12:37:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback