Första dan på jobbet

2010-04-26 14:53:21 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Det gick bra. Är supertrött bara fick inte chans att äta heller så när jag kom hem kastade jag mig över maten.
Det var lite som jag inte förstog men det löser sig såsmåningom... Sen tyckte jag truckarna var rätt jobbiga, jag är van vid nya lindetruckar, här var det gamla jättestora BT truckar. Hade mycket problem med gas och broms.. Linde truckar bromar när man släpper på gasen medans här var man tvungen att bromsa själv med vänster fot. Är man inte van och kommer med en rulle som man ska ställa upp och gasar så släpper man bara gasen och tror trucken ska stanna men den fortsätter.. Riktigt läskigt. Men det är ju bara vanesaker.

Har en massa videos jag ska lägga upp men jag orkar tyvärr inte göra det dem närmsta dagarna (tror jag).
Just nu ska jag kasta mig på sängen och sova några timmar.. Har inte jobbat på 2 år så jag är inte direkt van..

Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Här fnissas det för fullt:) BT TRUCKAR det hade vi på den tiden jag var semesteravlösare här (1989 uch vad man är gammal)det är inte kul...Mycket trevligare med linde truck och lättare att jobba med,men det är en vanesak..

Själv väntar jag på att få börga jobba igen:(

Hörs Monica

2010-04-26 15:44:57

Hej! Vad kul! Jag kör också truck på jobbet, men vi har fin fina Linde truckar ;) Vad jobbar du med?

// Vanja

2010-04-26 21:14:20

Härligt att du har börjat jobba igen! Hoppas du får vara kvar där!

2010-04-26 22:49:32
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Nu blev jag riktigt nyfiken ska bli skitkul att se Max valla:) Jag har ju en viss förkärlek till vallhundar,det var nära det blev en bc istället för Busan..

2010-04-27 09:30:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback