Tja

2009-09-03 17:07:56 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag och Ida varit på Ak mottagningen och jag fick mina waran tabletter.
Fick först lämna blod och mitt låg på 1.1 men målet är 2.0 - 3.0.
Imorgon kväll ska jag börja med 3 tabletter samma på lördag och på söndag 2 tabletter.
På måndag ska jag återigen gå till akmottagningen för ett nytt prov samt på tors samma vecka..

BLÄÄÄÄ orka..

Sen fick man en riktigt snygg bricka som man ska ha på sig jämt..... NOT
Kunde dem inte gjort den lite snyggare ser ungefär ut som en lumpen bricka..

Ja skulle kunna tänka mig en i riktigt guld/silver.. Och eftersom jag sa att ja var allergisk mot nickel fick ja en ännu snyggare i vit plast..


Denna är i äkta guld.. men så kostar den 2000 oxå..
Har ingen lust att ge så mkt pengar för nåt ja ska bära i 4 månader.

Den jag har ser mer billig ut + att den hänger i ett persiennsnöre..


Kommentarer

hehehe den du fick ser ut som en riktigt ful lumpen bricka ;)

2009-09-03 23:26:04

Min hund Tigger har en liknande sjukdom, att börjar han blöda så har han dåligt med blodplättar för att stoppa upp blödandet. Han behandlas fortfarande efter 5 månader med stark medecin.



Krya på dej!

2009-09-08 10:03:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback