Så förbannad

2009-09-30 16:21:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jävla försäkringskassan!! Nu ringde dem och sa att jag måste komplettera med ett ytterligare intyg, fast jag har sagt att jag inte kan få intyg för dem dagar min doktor var på semester.
Men ändå tjata hon på att hon vill ha ett intyg på att jag var sjuk då med.

-Kan du inte få något intyg på att du har försökt få tag i din läkare ?

Wtf ? Jag sa att jag kan skita i dem dagarna jag har ändå varit utan ersättning i 3 månader.
Men hon måste ha intyg annars kan dem inte gå vidare med mitt ärende.
Har lust att slå ihjäl någon just nu är så jävla arg. Kunde dem inte bett om det tidigare ? Jag orkar inte hålla på mer! Snart skiter jag i allt. Fan det räcker inte att man är sjuk. Så ska man ränna runt halva jordklotet och fixa papper från alla möjliga, till f-kassan till ams till akassan.. Att hålla reda på allt är tillräckligt jobbigt. + att jag ska minnas att lämna prover var varannan dag på sjukhuset.


Bild tagen från google.

Kommentarer

suck vad dem håller på... :/ Illa illa... men skönt att det löste sig med petter sen ;)



jo har tentan imorgon kl 8, så hinner ju jobba efteråt!

2009-09-30 22:56:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback