Hej hej

2009-09-01 21:53:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Segt det var att logga in då...

Dagen börja med att jag var på vårdcentralen och lämnade ett graviditetstest. När man äter waran får man absolut inte vara gravid. Efter mkt frågor hit och dit telefonsamtal och en massa krångel fick jag tillslut lämna mitt urin..

Senare ringde Ida och vi tog en promenad runt strömmen.. Det var så himla härligt väder.
Vi passade på ta lite fina kort oxå.

Tyvärr har suttit en kvart och försökt lägga upp en bild, antar att det är för många som bloggar nu..

Men iaf senare åkte vi en sväng till badhuset..Motionssimmningen var full av folk så vi gick till äventyrsbadet och lekte lite.. Efteråt gick vi ner till relaxavdelningen... Första gången jag var där.. det var jätte fint och mysigt.
Bastade i en ångbastu för första gången oxå. Blev väldigt svimfärdig efteråt.
Sen gick vi hem till Idas kille och han bjöd på mackor med thé, och nu är vi hemma och Pepsi är helt utslagen.

Just det glömde att vi fotade väldigt "sexiga" dagens outfit.. Man måste ju hänga med i svängarna i bloggvärlden nu  HAHAHAH  (bilder kommer i veckan)

Kommentarer

Uppdatera! blink

2009-09-02 14:57:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback