Hallåå

2009-09-05 14:18:14 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt har det varit en riktigt mardrömsnatt.. Orkar knappt sitta och skriva..
Tog 3 warantabletter igår och efter några timmar hade jag svårt att slappna av..Sen kom pirrandet i hela kroppen kunde inte ligga still men lyckades iaf att somna.. Hade hämska mardrömmar hela natten och vakna av att jag var helt stel och öm i lederna.. Nu har jag feber och känns som lite svårt att andas.. Ska lägga mig igen, va nyss ute med peppa en sväng bara..


Kommentarer

men gumman då, det låter ju inte alls bra.. har du pratat med sjukvårdsrådgivningen? Waran skall ju inte alls ge dem symptomen :/

2009-09-05 21:32:51

hehe jo du såg rätt.. det var tröjan han fick av dig ;)

2009-09-06 20:50:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback