Gått ner 3 kilo...

2009-09-08 17:14:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Många skulle nog vara glada av att gå ner 3 kilo.. Men inte jag, brukar kämpa med att få behålla min vikt.
Brukar väga ungefär 50 så när man går ner 3 kilo känner man sig som ett skelett.
Ja minns när jag var mindre och tjejerna i klassen kunde säga fan va smal du är, än idag kan folk säga fan va du är smal. Det många inte tänker på att alla kanske inte vill vara smala. Själv har jag tyckt att det är jätte jobbigt när någon säger till mig att ja är för smal.. Känns precis som att ja skulle säga fan va fet du är till någon, men det gör man ju inte. Nu tar jag ju inte åt mig lika mycket längre, fast när ja själv mår dåligt över att jag gått ner 3 kilo så är det faktiskt jobbigt om nån skulle säga att ja ser smal ut..

Var nyss hos mamma och åt mat men orkade inte äta så mycket utan började må illa nästan direkt.. Så irriterande.. Jag som älskar mat brukar äta mer än sambon.. Han säger att det är tack vare mig han går upp hela tiden hehe.. Jag hoppas ja får tillbaka matlusten igen.. Mat är nästan det bästa jag vet! Kan gå en hel dag och längta tills nästa måltid, ungefär som Homer i Simpsons hehehe ...


Pepsi trasslat in sig runt trädet..

Kommentarer
monica & tolla & busan

Jag skulle såå gärna skänka dig så många kilo du ville ha..Visst är det minst lika jobbigt vare sig det är för mycket eller lite..

Kram

2009-09-08 21:37:52

Håller med Monica... spelar ingen roll om man väger för mycket eller för lite, trivs man inte med sin kropp så är det ju inget kul...



Jag vet ju att jag väger rätt mkt, men jag trivs rätt bra ändå, även om jag inte skulle gråta om jag blev av med 10kg eller så... Jag trivs som sagt rätt bra, men det är jävligt jobbigt när andra skall kommentera hur man ser ut... :/



Fast det är ju konstigt att du är smal med tanke på hur du äter ;) puss

2009-09-09 11:37:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback