Food Matters

2009-09-16 17:41:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag på ams och prata med min nya handläggare. Han verkade trevlig och var glad att han hade fått just mig som sin första arbetssökare lr vad det heter..Jag vet inte varför..

När jag kom hem så hade jag fått ett brev, gissa om ja blev glad. Jag älskar att få såna där gamla hederliga brev.
Det var från Jenni som bor i Norge. I brevet låg det en dvd(Food Matters) och en liten lapp.
Så ikväll ska jag bänka mig framför tv:n, en stor chipsskål och choklad, jag menar en stor sallad, eftersom filmen är från Jenni kan jag tänka mig att den handlar om nyttig mat ;) och se filmen.

Blev lite tårögd när jag läste på lappen! Vilka underbara vänner jag har! Jag älskar er alla! Tack så mycket Jenni jag saknar dig med!



Super TACK

Kommentarer
monica & tolla & busan http://www.tolla.zoomin.se

Tack!

Vi får väl se hur det går:)

Men du,varför inte köra tävlingslydnad med pepsi?Ser faktiskt ganska colt ut med små hundar och inte helt vanligt på tävling..

I morgon(sönd)är det lydnadstävling på norrkbruxa,jag måste dit o kolla i förberedande syfte och träna Tolla bland folket lite.Kanske vore nåt att titta på?

Ha det bra kram Monica

2009-09-19 12:32:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback