Back on track

2009-09-11 13:23:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ser det lite ljusare ut igen.. Jag ska fortvarande opereras men det viktigaste nu är att ja får i mig mat och inte fortsätter att gå ner i vikt. Har varit på VC och fått tabletter mot illamående och något som gör att ja kan slappna av och sova..

Eftersom jag går på betablockare så blockerar det en del av stressen, då den ger utslag på andra sett som i mitt fall illamående och inte kunna slappna av..Och så som jag ätit hela mitt liv så får jag inte i mig tillräckligt mycket med K vitamin som är viktigt att få i sig när man äter waran.. Så min kropp har inget motstånd och det har gett mig höga INR värden.

Jag har själv aldrig kännt mig stressad lr något, men nu börjar jag inse att det är rätt mycket som har hänt på sistonde, och ja har varit väldigt nervös inför waranen och operationen, inte konstigt att ja mått dåligt..

Så nu ska ja börja försöka få i mig mat och lite mer nyttigt som ett äpple lr en banan.
Har aldrig gillat frukt och grönt men nu är det ju viktigt att ja får i mig det så då ska jag det :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback