Yesss

2009-10-06 13:01:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaa idag låg mitt INR2.4 alltså målvärde´:) är jätteglad, nu ska det bara fortsätta såhär så blir det nog operation! Sen var jag på försäkringskassan och lämnade mitt sista intyg, så om allt stämmer nu kommer jag få mina pengar snart retroaktivt med vilket jag inte alls hade räknat med. Skönt att allt löser sig tillslut, jag som har varit så deppig i flera dagar.
Idag mår ja verkligen toppen och ska passa på att städa hela lägenheten, diska, skura golv och skrubba i duschen o toaletten. Ska även passa på träna lite extra med Pepsi.
Men först ska jag se om nya avsnitten av desperate housewives och gossip girl har kommit ut

Ha en toppendag allihopa!







AK står för Anti Koagulantia
PK-INR, protrombin-komplex international normalized ratio, dvs hur lättblödande en person är.
INR är den internationella beräkningen av blodets koaguleringsförmåga

PK-INR målvärde 2.0-3.0


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback