Tjejmiddag..

2009-10-11 12:56:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var jag på tjejmiddag, hade skit kul, känndes att det var verligen något jag behövde. Jag tillomed shaka ass :) Så skönt att få något annat att tänka på. Var hemma ungefär vid 23 blev jätte trött efter allt dansande hehe.. Idag är vi bortbjudna på Polsk mat, hos min mamma. Jag vakna som vanligt av att tidningspojken var här, men denna gång öppnade jag tackade nej och bad honom inte komma tillbaka. Har lite skuldkänslor nu, men om han kunde komma kl 12 iställer för 08.30 på en helg skulle ja kanske köpt en tidning. Jag somnade iaf om och vaknade nyss.. Lägger upp bilder från festen senare under dan. Tror ja ska sova lite till efter vi varit hos mamma.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback