Ta inte ut glädjen i förskott..

2009-10-06 17:54:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det hela tog sin vändning och nu sitter jag här helt nere igen :( typsikt..
Har iaf hunnit diska. Har funderat lite att dem sista 2 veckorna så har jag känns mig extremt trött och sömnig i ungefär 12-24h innan jag börjat flimmra.. Så har ja aldrig kännt innan utan då har det mer kommit som ett extra slag nån halvtimme innan bara.. Kanske beror på vädret lr medicinen..Nu tappade jag bort mig i vad ja skulle skriva.. Ska iaf försöka ta en långrunda med Pepsi.. Tycker så synd om honom när husse jobbar kväll och dem dagar jag mår dåligt.. Fast han kan vara en soffpotatis han med ibland :) Får istället hitta på något extra kul imorgon om ja blir bättre annars får han åka till mormor.. Där blir det riktigt långa promenader.


Kommentarer

trevlig hon är som fotar Pepsis b*jshål och lägger ut på nätet haha ;) tänk på att det finns "hundofiler" ;)

2009-10-08 10:39:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback