Segt..

2009-10-18 16:22:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Blogg.se är skitsegt nu..

Häromdan var jag och Ida ute hos hennes föräldrar i svärtinge och hälsade på.
Dem har en jättefin schäfer Molly som jag har saknat! Det gick rätt så bra med Pepsi o henne.



 



För övrigt så har ja o Ida varit en sväng på ikea, jag köpte ramar till mina förstoringar (bild kommer sen)
Idag var ja o sambon iväg till Borenshult och köpte ett jättefint soffbord på en annons.
Har varit barnvakt också.. Annars såhar jag äntligen fått min tjejvecka... Så hoppas hoppas den hinner ta slut till operationen. Är ännu mer nervös nu ju mer dagarna går.. Har mardrömmar varje natt och drömmer om operationen.. usch..

Kommentarer

hahahah skämdes du över bilden eller?

2009-10-18 20:14:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback