Hej

2009-10-24 18:03:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vakna jag med feber och halsont.. Febern är borta nu som tur är men har fortvarande ont i halsen..
Hann inte till apoteket innan det stängde så ja köpte fishermansfriend ist. Det hjälper sådär.
Var på mediamarkt och köpte ett par hörlurar till min Ipod eftersom en viss hund käka upp mina gamla.
Passade på o kolla vad minnen till min dator kostade och hitta 2 GB för 299kr tyckte det va skitbilligt för ett minne så det fick följa med hem och datorn är mkt mkt snabbare!
Var inne på toysrus o köpte en varsin present till sambons systers barn för en av dem fyller 2 snart och jag kommer nog inte kunna följa med på kalaset.
Annars är ja inte så jätte nervös längre vill bara att halsen ska bli normal så ja kan äta mitt chips o godis som jag köpt på mig.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback