Äntligen!

2009-10-09 12:10:13 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det fart påt...Var på Vc och pratade med min läkare där. Hon sa att min ordinarie läkare från sjukhuset skrivit brev till henne och bett henne att hjälpa till, så att jag får någon att komma till eller ringa om det skulle vara något. Hon är där dagligen och min ordinarie läkare forskar väldigt mycket och är nästan aldrig där.
Tyckte det var en bra idé känner mig mera trygg. Hon sa iaf att nu när mina blodvärden ligger i målvärde (alltså mellan 2.0-3.0) så är det dags för operation, så dem räknar med om 3-4 veckor, det kan bli tidigare med.
Jag berättade om min extrema trötthet och hon trodde att hjärtat jobbar så mycket under flimmret att det inte orkar mer, så när pulsen sjunker så vill hjärtat visa nu klarar jag lite till och då sätter det igång värsta flimmret igen. Det var verkligen dags för operation tyckte hon med.
Så nu är jag glad, men också mer nervös inför operationen. På något sett har det kännts overkligt, som en illution.. Man pratar om det men det är så långt fram att det inte känns verkligt. Dem kommer få droga ner mig rejält om ja ska klara det!


Kommentarer
monica & tolla & busan http://tolla.zoomin.se

Vad glad jag blev att höra att det börgat "röra"på sig.Allt kommer gå så bra och du klarar så mycket mera än du tror:)

Kram Monica & tollarna

2009-10-09 14:30:05

Låter så läskigt.... Men du vet att jag finns här om du behöver prata eller vill ha sällskap... Om jag inte jobbar så vet du att jag finns tillgänglig för dig ;) krama

2009-10-09 22:43:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback