Städar

2009-11-27 19:50:46 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag diskat eller är inte riktigt klar för jag måste vila emellan. Tar ju längre tid men också så hinner man tröttna efter andra pausen.. Nu har jag bara glasen kvar, det värsta tycker jag.
M är och hämtar mat, vi köper alltid mat ute när det är löning. Lr vi köper ute rätt ofta annars med hehe..
Jag som varit så nyttig vill ju inte förstöra det med en pizza direkt så det blev spagetti bolognese.
Ljumsken fortsätter att bråka med mig och på det så har jag fått pms, och pms + waran = stanna hemma.
På måndag är det dags för Ak-mottagningen igen nu är det 1 och en halv vecka sen så jag hoppas värdena ligger bra så ja får komma tillbaka efter 3 veckor.

Nä nu ska jag fortsätta o diska..

ÅÅ ja hade besöksrekord idag :) hela 30 st  VÄLKOMMNA!

Kommentarer

Kul att städa och diska! hehe men jag hoppas oxå det går bra på ak... får väl se, kanske blir problem nu efter pmsen...

2009-11-27 21:11:05

Hej, jag skrev svar på din låt-fråga i min blogg :9

2009-11-27 23:58:38

hoppas d känns bättre i ljumsken ?ha en bra lördag=)

2009-11-28 15:33:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback