Skönt med värme

2009-11-10 21:19:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är värmen på igen så skönt! Det har varit 17 grader här inne idag. Sen satte vi på ugnen och öppnade den en stund och satt där och myste hehe.. I natt fick jag inte mycket sömn, somnade vid 06 och gick upp 10.
Sen kom Ida och vi åkte till sjukan.
Mina värden skulle ju ligga bra idag så jag slapp gå dit så ofta. Men icke.. 3.0 låg dem på och dem ska ligga på max 2.5 nu. Fast jag tror ju det beror på att ja inte sovit ordentligt och inte ätit ordenligt heller.
Medans jag var inne på sjukan var Ida på en promenad med Pepsi.
Sen åkte vi hem till henne och såg på Brûno haha den var riktigt kul! Speciellt en scen :)


Pepsi backar bilen .. Bilden snodde jag från Idas blogg, hon tog de efter att dem hade promenerat.

Kommentarer

han är så söt lilla peppa ;)

2009-11-11 12:22:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback