Shopping.

2009-11-03 13:43:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var jag med Ida på Ingelsta maxi och shoppade lite.
Köpte 2 oversize tröjor från gina
1 fiberwig mascara

2 näspiercingar 


På tal om näspiercingar så tappade jag bort min i guld som jag hade fått specialtillverkad av en person. Jag hörde hur den ramlade ner på golvet, studsade mot elementet och försvann. Jag vände uppochner på hela badrummet men hittade den inte. Blev riktigt ledsen, men åkte sen o köpte nya som jag visste jag skulle få utslag av fast dem sa att dem var äkta.. Idag när jag gick på toaletten så satt pepsi och nosa på något o när ja fråga vad han höll på med så gav han mig sin skamsna blick som han alltid gör när han har gjort något fel. Då såg jag min guldpiercing. Å en massa beröm fick han som hittade den :)

Bytte även in 2 gamla PS3 spel och förhandsboka Ratchet and Clank
Sen åt jag och Ida en varsin liten kebab och åkte vidare hem ill Ida som bjöd på rödspätta med hollandaisås mmmmm..

Imorse var jag på Ak mottagningen o PK värdet låg jättebra 2.3.
Ikväll ska jag till dansen och titta på (man lär sig även av att titta)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback