Rostaggens Herman

2009-11-22 12:12:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi i Malsta och tittade på våran blivande familjemedlem.

Rostaggens Herman  En underbar liten söt kelpie valp.
Tog lite bilder men jag önskar jag hade haft min stora kamera med mig.








Inte det lättaste att ta kort på en livlig kelpievalp
På bilderna ser man även mamma Clara och pappa Prins charming

Ni kan läsa mer om kenneln på www.rostaggens.com

Det roliga var att våran valp kom fram till oss direkt och var jättemysig glad och busig.
Nu längtar vi till den 25 dec då dem blir klara. Ska bli så kul med en lille (store) brorsa till Pepsi.

Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Vilken liten goding:)

Men den lär du få jobba med,ska bli så kul att få se.



Kram

2009-11-22 18:22:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback