Premiär badat

2009-11-14 13:48:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igårkväll när vi hade lagt och såg på tv så somnade Pepsi. Helt plötsligt flög han upp och var jätterädd. Måste varit en mardröm, för sen ville han inte sova utan satt och skakade. Jag klarar inte av att se honom sådär, så jag klev upp och försökte få honom på bättre humör. Gick och kissade honom kom in busade lite och var allmänt glad. Sen blev jag jättepigg. Han ville fortvarande inte lägga sig i sängen. Efter ett tag så bestämde jag mig för att ignorera honom (jobbigt faktiskt). Jag vaknade flera gånger under natten, då låg han och sov på min sida av sängen fast på golvet. Jag ropade upp honom och han la sig på sin vanliga plats.
Sen vaknade jag utav att jag hade sån konstig kramp från hela bröstkorgen upp till halsen ner mot magen och ut till benen. Jag kunde inte röra mig. M vaknade och frågade vad jag höll på med. Jag la mig på sidan och kröp ihop till en boll medans M kliade mig på armen. Sen lyckades jag somna.

Imorse kl 9 vaknade jag utav att jag var akut kissnödig gick upp gjorde det ja skulle och då kändes det som blåskatarr usch jag hatar vintertiden får alltid sånt 3-4 ggr per vinter. Räcker med att jag sätter mig i en kall bil.
Så jag tappa upp ett bad och la mig där i 20 minuter. Passade på göra hårinpackning och ansiktsmask. Den jobbiga känslan släppte nästan direkt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback