Ingen värme

2009-11-04 22:26:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kul att det snöade idag med synd att det inte låg kvar. Var på stan med Sacci en sväng och shoppade lite till.
Blev lite kläder jeansleggings eftersom jag inte får på mig några jeans pga mitt sår i ljumsken. Ett rött läppstift och en concealer mix fick oxå följa med hem.
När jag kom hem såg jag att dem ska stänga av fjärrvärmen här igen. Dem gjorde det i några timmar förra veckan och det blev så himla kallt hemma. Den här gången ska dem stänga av det i 11h .. Kunde dem inte gjort det på sommaren.. Kommer ju frysa ihjäl.. USCH!!


Mitt nya läppstift


Kommentarer

det blev ett läppstift till slut iaf... Fint! Men vad grå du var i hyn .blink.

2009-11-04 23:19:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback