Hej hopp

2009-11-26 23:14:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma från bion och så har jag träffat gamla kompisar som man "hängde" med ett tag :)
Blir alltid att man samlas just när Jenni är hemma från norge. Har saknat det lite..
Man hittade alltid på en massa skoj o äventyr hehe.. Kul att prata gamla minnen.

Filmen vi såg var Veronica bestämde sig för att dö.
En okej film lite långtråkig var den och samtidigt djup.
Efter bion hade jag och Jenni ett djupt samtal och jag mår faktiskt bättre inom mig själv nu.
Sen fick jag en liten health docka från Guatemala som Maya Indianerna har när dem mår dåligt, då lägger dem den under kudden och mår bättre när dem vaknar!

Nu ska jag gosa med min Pepsi har knappt träffat honom idag ju.. Han har varit med husse och busat i garaget..


Nu har han iaf nyklippta klor ;)( Inte som på bilden)

Kommentarer

låter som om ni haft en trevlig kväll! vad blev det för käk då? Bra att du mår bättre, bra att ha någon att prata med!

2009-11-27 01:02:45
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Låter som en kanonkväll det behöver du:)

Den där dockan lät intressant vet du om man kan få tag på den nånstans?

Din lille grabb är helsöt på nya bilden,förstår att du längtar.

Kram

2009-11-27 21:06:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback