Fars dag

2009-11-08 13:41:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det fars dag. Eftersom jag inte har min far i sverige får jag fira min svärfar.
Vanligast brukar väl vara att ge bort en trisslott lr en slips och strumpor.
Vi har inte hittat på något åt svärfar, men dagen är inte slut än :)

Idag ska jag ner till apoteket och köpa förband och desinfektions sprit och tvätta runt såret. Tror det är lite infekterat faktiskt.. Har fått ont bak mot låret och rumpan och blåmärket har blivit mer illrött..
Sen ska  vi till skogen en sväng med Pepsi stackarn som inte gjort något speciellt kul förutom långa promenader och bus med folk eftersom jag varit så dålig och husse jobbat..Men idag ska han få träna hjärnan lite tänkte vi..

Bara jag blir av med det här jobbiga såret så kommer ja bli återställd hjärtat känns fortvarande kanon och inget flimmer sen jag opererats.. Är så glad över att jag slipper det.

Kommentarer
Taki6

hoppas det blir bättre snart! kramas och att ni hade en trevlig kväll med mischas pappa :)

2009-11-08 20:49:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback