Äntligen klar

2009-11-30 19:07:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag varit igång och städat igen.. Känns att det är det ända jag klarar av utan att få ont eller bli jätte dålig.
Har nog tagit i lite för mycket på sista tiden, joggat, dansat och ja trott att jag varit frisk.
Men nu är det skinande rent hemma och jag ska snart ut med Pepsi på en lååång promenad med lite lydnadsträning. Tänkte bara lägga in lite nya bilder på Herman som jag fått utav uppfödaren.







Hedda, Hugo och Herman som bråkar om kattkorgen. Så söta o härliga dem ser ut!
Imorgon är det 25 dar kvar till JUL och även till min bästa julklapp Herman som blir leveransklar.
Så får se någon dag där efter när ja får hämta honom :D:D


Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Gud vad de är söta:)Klart du längtar efter honom konstigt vore det annars.

Se nu till att försöka vara lite lagom när du gör saker,de blir bäst så:)

Kram

2009-11-30 21:10:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback