Klantigast i stan...

2009-05-23 20:32:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag sambon och Pepsi var ute på landet och skulle åka Fiddy..
Det började bra men klantig som jag är gasar istället för o bromsar och åker på bakhjulet o råkar gasa ännu mer och hamnar under fiddyn.. tur den inte är så stor hahaa men F*****N va ont i smalbenet ja har helt svullen är jag ..
Det roliga var att Pepsi tyckte det va skit kul med att springa efter fiddyn och åkte man ifrån han lite så blev han as arg o skällde..
Nu ligger han helt död i soffan med mig som känner mig helt handikappad + att hjärtat slår lite som det vill..
Men vi hade iaf jätte kul idag o då är det värt det :)

Tog lite kort men lägger in dem senare..

 Så ser en fiddy ut för er som inte vet.. Liten med farlig tycker jag heheh..

 

Nu ska ja försöka baka kakor :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback