Ingen rubrik

2009-07-04 17:16:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kommer inte på nån rubrik..

Idag har vi satt upp hönsnät sen har jag duschat Pepsi för han rullade sig i nåt äckligt.

3D bion var rätt så cool förutom alla ungar som satt och skrek för minsta lilla. Skulle inte blivit så rädd för filmen annars men blev skit rädd varje gång dem börja gapskrika mitt i bion, vilket slutade med att mitt hjärta började flimmra.
Dan efter kunde ja knappt röra mig på halva dan. Ibland vet ja inte vilket som är värst, sjävla flimmret lr dagen efter.
Man känner sig så otroligt utmattad som att man har sprungit maraton bara man lyfter en hand och ja överdriver inte nu..



Oj.. Vilket negativt inlägg det blev.. Men jag hade kul i sthlm iaf :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback