Varför denna otur ?

2009-01-07 19:47:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja tror ja är den mest otursamma människan i världen.. Om inte det ena så är det de andra :S
Nu har ja varit sjuk sen dan innan nyår, för 2 dar sen började jag må bra så jag följde med sambon till jobbet.
Sen var det raka vägen till sjukan :( Nu ligger jag på Avdelning 2 hjärta och medicin. Med EKG inkopplat och får ta blodprov var 3dje timme :S Dör av tristess, tur som va fick ja min dator för en timme sen, skulle nog inte klara av en natt till med bara 1 kanal :(
Läkarna säger att jag har hjärtflimmer, och som jag förstått så får inte hjärtat ström som det ska så det slåroregelbundet.
Men men det går säkert bra vill bara komma härifrån nångång.
Så saknar jag min Pezi !!!

Kommentarer
Anonym

Oj,stackare...Hoppas allt blir bra snart och du får må bra igen.

Kram Monica

2009-01-07 21:12:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback