2009

2009-01-03 15:04:46 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja då var det ett nytt år. Själv börjar jag det nya året med feber och halsfluss, det började dan innan nyår.
Men nyårsfirandet blev iaf av och lilla Pepsi tog klarade av raketerna jätte bra.
Nu har vi fått en massa snö också :)
Längtar till o bli frisk så ja kan shoppa lite mera på rean, om det finns nåt kvar.
Igår köpte ja o sambon en playstation 3 :D Men vi har inga spel än så vi hyrde en blueray dvd.
Hoppas ja inte yrar för mycket nu i febern.

Ha det bra



Pepsi åker lastbil


Kommentarer
Maria Holm

Hej

Vad fin han är! Min 16 åriga dotter äger hans syster. Hon heter Nova, är du intresserad så mailar jag gärna lite bilder på henne.

Ha en go söndag.

//Maria

2009-01-04 12:24:38
anna

Hej Maria

Du skrev aldrig din mejladress så ja svarar här istället.

Ja det vore jätte kul o få se bilder på nova

Du kan skicka dem till anna[email protected]

2009-01-04 21:36:12
Maria Holm

Hej

Har två mejladresser, antingen [email protected] eller mk[email protected]

//Maria

2009-01-05 10:00:42
Maria Holm

Hej igen

Jag har försökt mejla till din adress, men får att det är fel. I min telia adress är det understräck mellan m och k samt understäck innan holm.

//Maria

2009-01-05 12:46:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback