Mys i soffan

2009-12-06 15:32:07 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt vaknade jag utav att jag hade ont i magen och gick upp o kräktes :( Sen somnade jag o vaknade utav att svärfar kom hit då var kl 13.00 . Åkte iväg en sväng med Pepsi till en hundgård med Sacci Tobbe och deras hund Liam.. Men har sån huvudvärk att jag vill hugga huvudet av mig. Nu ligger jag i soffan, har tagit in täcket från sovrummet och ser på fucking åmål som går på tv 1000 nordic.
Ska snart be M smörja in min nacke med tigerbalsam, se om huvudvärken släpper.

Kommentarer

Tjejen som inte gillade tigerbalsam, känner du henne? :) Läste idag att man kunde ha det i tinningarna, att det ökade blodcirkulationen och kunde få huvudvärken att släppa... var det inte så ni gjorde i polen?

2009-12-06 17:28:30

Du är välkommen hit och göra en till tomte vet du om du vill ha en till din mamma och en själv ;)

2009-12-06 20:58:31

Usch vad jobbigt med flimmer! En annan kan känna sig lustig om hjärtat börjar klappa onormalt nån gång så om dagen, men att ha det så och behöva tänka på det! Du har en trevlig blogg. Och en supersöt vovve!

Kram

2009-12-07 22:46:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback