Låång natt

2009-12-03 01:24:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick o la mig vid 12 tiden och satte på 3 family guy avsnitt som vanligt. När det andra avsnittet höll på att börja, så kom sömtåget och ljudet blev plötsligt jättehögt så jag var tvungen att sträcka mig bort till datorn och sänka.
Då kom ett extra slag, tänkte att nu får ja ju inte börja flimmra för då kommer ja inte kunna sova alls.. då började det slå i alla möjliga takter. Det var bara att kliva upp ta en extra tablett o sätta mig vid tv:n o nu sitter jag här o skriver.

Flimmret är inte så jobbigt som sist men tillräckligt störande för ja inte ska kunna somna.
Mitt 3:e flimmer denna månad. Hoppas inte det blir som förra vintern att jag flimmrade oftare när det var minusgrader.. O jag som va så positiv idag igen..Jag ska nog va deppig jämt då kanske ja inte får såna bakslag eller hur man säger..

Kommentarer

Usch det är vidrigt när man inte kan sova :( och kan tänka mig att det är ännu värre om man inte kan sova för att hjärtat bråkar... Hoppas du somnade sen i alla fall puss

2009-12-03 11:57:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback