Data hacker

2009-12-14 15:52:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja ibland blir jag förvånad över mig själv. Hade installerat win7 och så började problemen komma. Program som slog ut varandra allt hängde sig och vissa program gick inte äns installera. Jag provade med alla sorters möjligheter tills jag nästan gav upp och avinstallera tillbaka till win vista..
Sen satt jag och tjura en stund och så började ja utforska hela systemmappen och ena stunden hade jag gjort det värre än innan.. Men när jag sen börjde tänka logiskt kom jag på ett sett iaf..


Starta gpedit.msc och gå till > Datorkonfiguration > Administrativa mallar > System > Hantering av Internet kommunikation och klicka sedan på Inställningar för Internet kommunikation. Dubbelklicka sedan "Inaktivera" Windows Customer Experience Improvement Program" och välj"Verkställ". Stäng sedan programmet så har du löst problemet

Så om ni har samma problem som jag hade kan ni göra som det står ovan så är det fixat :)

Nu kanske jag kommer igång med uppdateringen mer!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback