Ams o stress

2009-12-09 16:21:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja idag skulle jag vara på ams kl 15 och stressade iväg med extraslag och illamående, då kom inte handledaren förrens halv, då han hade glömt bort mig. SCHYSST..
Men allt löste sig och jag ska söka på jobb som vanligt och slipper praktik och jobbsökarkurser.
Till nästa termin om det blir aktuellt ska jag få gå en lastbilskurs. Skulle vara perfekt att jobba med något sånt o slippa ansträna hjärtat så himla mycket. Han skulle även se om jag har berättighet till ett nytt arbetsvillkor på min akassa.

Nu ska jag laga mat, det står mellan spagetti o köttfärsås eller lasanette.

O stackars pepsi får svälta idag o få lite risavkok eftersom han kräks och har diarre.
Tror faktiskt han och jag har blivit dåliga utav samma korv som vi åt igår (läs jag åt han snodde).


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback