Jag kanske ska bli ond......

2013-07-23 19:23:01 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är så himla ledsen. Varje gång något bra händer så blir jag som vanligt slagen i marken :( ..

Max har haft misstänkt patella nu i 2 veckors tid och vi var på återbesök igår men då såg det bättre ut. Men han är oxå svullen i ansiktet så de misstänker att han måste ta bort en tand :( Så imorgon ska han in och sövas och undersökas ordentligt. Eventuellt få ut vätskan i kinden.

I helgen badade hundarna och på natten blev dem jättedåliga. Pepsi tog det hårdast på. Det var alger i vattnet.

Jag som hade bokat in tävlingar och planerat att ställa ut och kora Max. Som vanligt måste allt läggas på is för han går på mediciner :( Vill börja på riktigt nu.

Samma med min egna hälsa :( flimmer varannan dag. Gick ner 10 kilo på mindre än en vecka. Nu börjar ja kämpa mig uppåt igen . Men det tar en evighet. Har aldrig vägt så lite som 40 kilo..

Bara motgångar i mitt liv. Jag funderar på att bli ond och börja supa, knarka och bli kriminell.. Det är ju aldrig de som drabbas fast de medvetet förstör sin hälsa.. ( självklart finns det undantag) Ni förstår vad jag menar ..

Fick höra att jag är den starkaste tjejen som finns och att ja borde skriva en bok om mitt liv.. Men kan inte ta åt mig sånt när jag fortvarande är under ytan och försöker må bättre .. Men ja kämpar på för det är jag väl bra på..


Kommentarer
Monica Tolla o Busan

Nä Anna ond o börja med sånt nä det låter ju dumt,men vad himla trist både med hundarna och dig själv. Ett ständigt ett steg fram o två tillbaka låter det som:-(. Hoppas du snart kan få det bättre på heltid! Kramar

2013-07-24 11:26:58
Britt Ekberg

Vad tråkigt det låter, hoppas att Max blir bra snart. För länge sedan, när han var runt ett år, så hade Prince en knöl på kinden. Min veterinär trodde att det kunde vara en tårkanal, som spökade, så han fick ögondroppar, och då försvann knölen och har aldrig kommit tillbaka. Det är ju inte bra om det är en inflammerad tand, så jag hoppas att det är något enklare. Snart får vi små valpar hos Susanne, så om några veckor hoppas jag att vår hovfotograf mår bra, och kan komma på besök. Kramar och kelpiepussar till er alla!!

2013-07-24 11:34:58

Stackarn...hoppas han.mår bra snart och att ni slipper operera knät på honom...

Är det misstänkt Patella på ett eller flera knän? Besten har återhämtat sig jättebra hittills peppar peppar... Men det är fortf 4_5veckors öäktod kvar...

2013-07-25 01:42:38

<3

2013-07-26 13:42:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback