Jag överlevde

2013-12-05 10:01:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tack för peppande ord ! 

Jag överlevde men det var nog en av de värre operationer jag gjort . Då kan jag med glädje säga att jag hellre opererar hjärtat än detta.  Operationen skulle ta 10min men tog 2.5 timme . Cystan visade sig vara mkt större.  

Vaknade upp av att slangar drogs ur näsan på mig. Kändes som jag höll på kvävas. Hade ont och kände mig svimfärdig.  Jag brukar inte vara så känslig efter en op. Brukar vara på benen rätt snabbt. Men denna gång var det jobbigt. Fick inte gå hem om jag inte hade kissat. Så när jag fick hjälp höll jag på svimma varje gång jag satte mig.
Tillslut tog jag mig till toan men när jag var klar tröck jag på hjälp knappen . Ingen kom och vipps så låg jag avsvimmad på golvet. De bar upp mig på britsen och jag fick glukosamin tror jag i droppet. Efter det piggnade jag till rejält och åt en piggelin.  Väl hemma somnade jag som en stock.

Vaknade upp och var helt svullen i ansiktet . Klarade av att äta sent på kvällen och mådde dåligt hela dagen. Idag mår jag bättre i kroppen men inte i såret. Stygnen gör ont ansiktet är ännu mera svullet och till det håller jag på att bli dygn förkyld med ont i halsen .. 

Men nu är det gjort ! Och jag hoppas jag slipper göra om det ! Nu vill jag bara läka så jag kan börja jobba!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback