Paus

2012-10-04 11:00:37 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag känner mig inte alls motivierad till att blogga längre. Det har hänt lite grejer och jag känner mig bara allmänt deppig.

Jag håller fortvarande på att träna med hundarna och som det ser ut så tycker våran kursledare att jag och Pepsi är tävlingsklara för en rallytävling. Men jag känner att jag inte kan skyltarna ordentligt än. :)

Med Max känner jag mig nästan redo för en lydnads 1a. Vi börjar få in ett klockrent fotgående. Och han är mycket mera avslappnad bland andra hundar och denna vecka slutar vi ge honom smärtstillande. Så vi får hoppas att han blir bra snart!

Själv mår jag inge vidare. Hjärtat bråkar med mig till och från..O så mår ja ännu mer dåligt pga nåt som hänt.
Får se om jag har nån lust att skriva här på ett tag..

Kommentarer

Hej Anna! Fin hemsida du har, synd att du inte orkar skriva mer. Tycker annars att det är jättekul och intressant att läsa andras bloggar. Speciellt när det gäller hundträning. Ibland måste man ta hand om sig själv och tänka på hälsan och vad som är bäst! Hoppas du kommer tillbaka och berättar mer om dina äventyr med hundarna =)
/ Elin med Beyla

2012-10-04 20:54:38
Anonym

Uss med tråkigheter :-( Och tråkigt när man mår dåligt :-( Men, jag vet själv hur det är även fast jag inte har dina problem på det sättet.. Ibland bara orkar man inte även fast man vill mycket. Just nu hämtar vi lite krafter på landet :-) Det är nog bara 2 rallytävlingar kvar i närheten (Norrköping + Katrineholm) och sen är det inga fler förrän nästa år så då har ni gott om tid att öva in skyltarna :-D Hoppas ni ger er ut på plan då för det är verkligen jättekul och jag tror dina grabbar skulle tycka det var jättelattjo! :-D Ha en härlig helg! Kram!

2012-10-06 00:08:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback