Maxen är hemma

2012-05-15 15:31:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag en väldigt groggig hund här hemma. Max hade inflammation i musklerna. Ont i ländryggen.
Hans har dragit ihop sig en lång tid så musklerna har blivit för korta. Så nu ska vi påbörja sjukgymnastik

Han börjar med att äta antiinflammatioriska i 2 veckor sen ska vi på introduktionskurs i simning. Sen ska vi sakta börja cykla och jag ska få lära mig massera och stretcha. Vi ska få ut musklerna så de blir långa o fina.

Det var inga som helst fel på höfter eller skelettet.  Så det känns bra. Och jag hoppas att han blir helt återställd.

Känner mig lugnare efter att ha pratat med Britt med :) Tack <3

Nu ska vi bara ta hand om varandra. O imorgon ska jag och Pepito tävla. Hoppas på ett Lp1 snart juuu

Kommentarer
Monica

Fyy,stackarn men nu blir det snart bra:-) Såå skönt att få veta vad det är.

Vi ses i kväll

2012-05-16 07:31:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback